09 September 2009

WYZWIERZENIA

'Madam Goa Tells Your Fortune' by VintageGoa


Ustrzelona podstępnie przez Sabath ( http://birdscloset.blogspot.com/) zdradzam kilka prawd o sobie:
0. Miłością mojego życia jest Marisol i Kuba.
1. Z zamiłowania studiuję medycynę chińską(wbijam igły, stawiam bańki, masuję itp.itd.)
2. Mój mózg pracuje lepiej w butach na wysokim obcasie.
3. Mam słabość do kaszmiru, jedwabiu i koronek… no cóż każdy ma jakąś słabość.
4. Jestem raczej kolekcjonerem aniżeli ‘szopoholikiem’ , potrafię kupić rzecz totalnie niepraktyczną i kilka rozmiarów za małą tylko ze względu na jej unikalność.
5. Zdarzyło mi sie podbić oko facetowi(czyn dokonany w afekcie).
6. Przepowiadam zmianę pogody z prawdopodobieństwem 99%(niczym stary Góral;) a to wszystko za sprawą mojego reumatyzmu:(
7. Jestem uzależniona od: słodyczy(nawet mój płyń pod prysznic jest o zapachu toffi), Internetu, Second Handów, czasopism VogueUK oraz LULA oraz całej masy innych używek.
8. Paraliżuje mnie strach na samą myśl o burzy, przebiciach elektrycznych, nietoperzach, krętych schodach, pająkach… brr
9. Jestem impulsywna i wybuchowa, potrafię sie złoscić i gniewać...niejednokrotnie nad tym ubolewam.
10.Jestem typem marzyciela – bałaganiarza.

Do zwierzeń zapraszam Wintydż (http://wintydz.blogspot.com/),
oraz Vintage Girl (http://vintagegirl.blox.pl/html)
jedne z moich ulubionych Vintage Bloggerek… XoXo

1 comment:

Biżuteria mango said...

Zdecydowanie podzielam Twoje zamiłowanie do Jedwabiu i koronek. Uwielbiam wszelkie koronki